46 תשובות
מתעלמת באינטלגנטיות
אנונימית
מנסים לנחם אותו או משהו, לא ?
ואם אתה לא טוב בלנחם אז אין כל כך מה לעשות זה די מביך
עוזרים לו
בודקים מה שלומו ושואלים איך אפשר לעזור ואם הם רוצים עזרה. אם עונים לא, לשאול עוד פעם אחת רק כדי לוודא ואם התשובה היא שוב לא אז לעזוב אותם
שואלים למה הוא בוכה ומנסים להרגיע אותו
מראים הזדהות התעניינות לא הופכים עלייך
שואלים מה קרה? אם הוא בסדר? מחבקים אותו
אנונימית
מ.ת.ע.ל.מ.י.ם.
ניגשים אליו, מנחמים ומנסים לעזור.
מודה אני בוכה גם ,אני לא יכולה לראות בן אדם בוכה ולא לבכות גם
בתור אחד שבוכה הרבה מה שהכי הייתי רוצה זה שהיו מדברים איתי
שואלת מה קרה הולכת איתה/ו לשטוף פנים מדברים קצת הוא/היא נרגע/ת וזהו
לנחם. או פשוט להיות איתו. לברר מה קרה, להראות התעניינות וחמלה.
אנונימית
ניגשים או ממשיכים הלאה, אני באופן אישי ניגש לרוב ומתעניין, מרגיע ועוזר. לא תמיד.
הולכים אליו שואלים אם הכול בסדר למה הוא בוכה אם אפשר לעזור לו במשהו
אני מתעלמת בדרך כלל אם לא מכירה. אם מכירה ניגשת ושואלת אם הכול בסדר.
אני נגשת אליו ושואלת אותו "הכל בסדר?" ואז אני מנסה לעודד אותו3>
הולכים אליו ושואלים אם הכל בסדר ואם הוא צריך שישיבו ליידו ויחבקו אותו אז לשבת איתו ולחבק אותו
אל תשאל "מה קרה?", פשוט תיגש אליו ותתן לו מן חיבוק עם היד ותאמר לו "תוציא את כל מה שיש לך(כלומר בכי), וכשתרגיש שהוצאת הכל, תשתף אותי, אם אתה רוצה."
בוכים איתו ביחד
באים אליו או שואלים אותו
let them be
מרגישה רע למרות שלא עשיתי משהו רע להם
תלוי מי ואיפה
לא באים אליו ולא שואלים אותו למה שהוא ירצה לספר על הבעיות שלו לפני אנשים זרים ברחוב משתתפים בצערו מרחוק מרגישים מעט אשמה והולכים
נורא תלוי בסיטואציה אבל בדרכ אני ניגשת ועוזרת
לנסות לשאול מה קרה
אם זאת מישהי אז תחבק אותה, תגיד לה שאתה פה בשבילה, שאתה סלע יציב בחייה הגועשים. תשאל אותה מה יושב על ליבה, ותעזור לה. חשוף את נפשך, תכיל את נפשה, תכיר אותה דרך עיניה הדומעות כפי שלא הכיר אותה אף אחד מעולם. ואל תעזוב אותה עד שהיא מחייכת כמו השמש המפציעה מבעד ענני הגשם.

אם זה מישהו תגיד לו שרק גייז בוכים וושיפסיק לבכות כמו איזה נקבה ואם הוא ממשיך תספר לחברים איזה אפס הוא
אנונימי
תלוי מי
וואי מביאים לו אוכל
לא יודעת איך להתמודד עם הסיטואציה ואיך לדבר בכלל, אבל כואב לי על מי שבוכה
שואלים מה קרה?! ,


מכניסים אנושיות+אכפתיות
פועלים מתוך חום +אכפתיות
מביאים כוס מים
מעודדים
ו-נותנים עצה טובה עד כמה שניתן
מביעים אמפתיה ולא נותנים לו הרגשה שהוא בוכה מכלום
אם הוא מראה סימנים של התרחקות,
אני אישית הייתי מתעלמת.
כי כנראה הוא מעדיף להתמודד לבד, להירגע.
לא הייתי רוצה להציק לו, לגרום לו לאי נוחות או לחרדה.

אבל אם הוא תוך כדי מנסה ליצור קשר עין,
גם אם זה בצורה מורכבת ולא מובנת כל כך,
הייתי שואלת מה קרה ואם הוא צריך עזרה
ואיך אפשר לעזור.
ואם היה נראה שקשה לו להגיב,
הייתי שואלת אם הוא צריך חיבוק.
חיבוק אמיתי לפעמים יותר עוזר מדיבור.
אני אישית מעדיפה שיעזבו אותי כשאני בוכה.
שואלים מה קרה ומנסים להרגיע אותם ולעודד אותם (?)
כשהוא נרגע ניגשים
לא נכנסים לסטיפס בשביל לשאול
שואלים בסטיפס
אנונימית
אני למשל כזו שמפחדת להראות רגשות, אבל ברגע שהייתי בוכה ליד אנשים הדבר הכי טוב שהיו יכולים לעשות בשבילי זה לתת לי כמה דקות, לעכל את הרגע, לא להתנפל עליי בחיבוקים ולחשוב שאני "חלשה", אחרי זה לשאול אם הכל בסדר, ואיך אפשר לעזור.
אבל לדוגמא ידיד הכי טוב שלי עבר משבר קשה במשפחה ובאותה התקופה היה לנו סמינר אלימות בבית הספר (ממש שבוע שעבר) ואחרי משפט שנגע בו שהמנחה אמרה הוא נשבר לחלוטין, עד כדי כך שלא הצליח לנשום.
ברגע הזה, הכי טוב בשבילו זה היה שאני אבוא ואחבק, לצאת איתו החוצה כדי לנשום אוויר כמה דקות, לשתות מים, לראות שהכל בסדר, לתת חיבוק חזק חזק ולא לעזוב!
יש מקרים ויש מקרים, והכל תלוי סטואציה.
כל עוד את מכירה את הבן אדם את תדעי איך להגיב (כמו שאני ידעתי מה הכי טוב בשבילו באותו הרגע כי ידעתי מה עובר עליו), וגם אם את לא מכירה, ממליצה לך לבוא ולהביע חמלה, להביא כוס מים, לא להתנפל יותר מדי על אותו הבן אדם וכדומה.
אנונימית
למה שמישהו ישאל את זה בסטיפס אני רואה ילד מדמם על הרצפה נכנס לסטיפס לישאול^
למה אתם ממשיכים לכתוב תשובות לשאלה היא שאלה את השאלה הזאת לפני שעה היא תיתן לילד שעה לבכות על מדרגה
בואו נדבר שניה על מה *לא לעשות*!!!
כשאני אישית בוכה, לרוב ניגשים אליי ומתקרבים ממש קרוב לפרצוף שלי ושואלים כל שניה מה קרה מה קרה מה קרה מה קרה, וזה גורם לי להתחיל לרעוד ולהתחנן בלב שהם יעופו לי מהפרצוף, ויפסיקו לעשות כאילו אכפת להם.
אז את זה לדוגמא, א ל - ת ע ש ו .
אנונימית
וואי הייתה לי חברה ביישנית שלא ידעה איך לעודד אותי במצבים כאלו, אז היא הייתה מחבקת אותי מאחורה ואומרת "אני אוהבת אותך"
וזה היה הדבר הכי מושלם שיכלו לעשות בשבילי באותו רגע
באמת שחיבוקי יכול להחליף כל כך הרבה מילים
מסתכלים ישר בטלפון ובורחים משם