9 תשובות
שואל השאלה:
אחותי הגדולה בוכה הרבה פעמיים ואני לא יודעת איך לנחם אותה אז אני משחקת אותה כאילו אני לא שמעתי ואנחנו באותו חדר אז אני לא יכולה להמשיך ללכת
אחותי הגדולה בוכה הרבה פעמיים ואני לא יודעת איך לנחם אותה אז אני משחקת אותה כאילו אני לא שמעתי ואנחנו באותו חדר אז אני לא יכולה להמשיך ללכת
אנונימית
כל אחד רוצה תמיכה בדרך אחרת, זה תלוי בבן אדם וכמה את מכירה אותו.. יש כאלה שרוצים חיבוק ויש כאלה שרוצים להירגע לבד.
תלוי כמה את מכירה את הבן אדם בתכלס, אבל פשוט תהיי שם בשבילו.
תלוי כמה את מכירה את הבן אדם בתכלס, אבל פשוט תהיי שם בשבילו.
שואלים אם הכול בסדר ומחבקים ומנסים לעודד
שואל השאלה:
אני ואחותי לא הסוג שמחבק חח
וזה לא קצת מוזר לשאול עם הכל בסדר כיאלו מן הסתם היא בוכה בגלל שהכול לא בסדר :/
אני ואחותי לא הסוג שמחבק חח
וזה לא קצת מוזר לשאול עם הכל בסדר כיאלו מן הסתם היא בוכה בגלל שהכול לא בסדר :/
אנונימית
אם את שומעת אותה בוכה לכי אליה תביאי לה חיבוק ותשאלי מה קרה אם היא תספר לך זה כבר טוב כי הורדת ממנה לחץ ותנסי לעזור לה כמה שאת יכולה
תשבי לידה ותשאלי אותה אם היא בסדר ואם היא דוצה לפרוק, את יכולה ללטף לה את הגב ולהגיד לה דברים בסגנון של "אני כאן בשבילך" ו "הכל יהיה בסדר" ופשוט לחזור על זה גם אם את לא יודעת מה קורה או יודעת שזה לא נכון... זה פשוט מרגיע את רוב האנשים
שואלים אם הכל בסדר וממשיכים
מילים טובות, מרגיעים ואומרים שהכל יהיה בסדר
פשוט ממשיכים ללכת
באותו הנושא: