התחברות הרשמה

קיבלתי 10 במתמטיקה. איך להשתפר?

שלא תחשבו שאני מטומטם או משהו, אני לא, אני באמת למדתי המון זמן וקיבלתי חרא ציון.
זה פשוט קשה ואין לי כוח למקצוע הזה כבר
14 בנובמבר 2021, 16:18
חשבוןלימוד עצמיציוניםטיפיםבגרות    
3 תשובות
תשמע תלוי באיזה כיתה אתה אבל אפ אתה בתיכון תעשה 3 יחל ואז מקסימום אחרי הצבא תשלים
ת
תכלס אין לי שם ממש מקורי
מורה פרטי
נ
נס קפה קר
חחח אחי זה רק מספרים.
ז
זה והוא
באותו הנושא:
אתם חושבים שאפשר להשתפר מציוני 20-30 במתמטיקה ל70-80 במבחן אחד?
קיבלתי במתמטיקה ציון 5 במבחן (כיתה ח) אני לא מצליחה להשתפר ואני ממש גרועה בזה וילדים מקבלים 80+ ורק אני ציונים נמוכים.
איך להשתפר במתמטיקה?
אני ממש גרועה במתמטיקה ואני לא יודעת איך להשתפר...
קיבלתי 29 במתמטיקה איך להשתפר?
איך להשתפר במתמטיקה?
אני נכשלת במתמטיקה כיתה י', יש סיכוי להשתפר?
איך להשתפר במתמטיקה?????
אני גרועה במתמטיקה, איך אני יכולה להשתפר?
איך להשתפר במתמטיקה?
אם אני כיתה ט וקיבלתי כבר נכשל במתמטיקה ונכשל בגאוגרפיה אני אצליח להשתפר?