5 תשובות
להמשיך להשקיע, להתמיד ולתרגל במהלך כל השנה. לא לוותר, לא לתת לנפילות להשפיע עלייך, תמשיכי לתרגל ותיעזרי במידת הצורך בחברים או באחרים שיכולים לעזור לך.. עם הזמן ולאט לאט את תשתפרי. בהצלחה!
קיבלתי 6 בבגרות שלי במתמטיקה
אני 3 יחל
כמובן שעשיתי מועד ב וגם בו נכשלתי
פשוט תנסי להשתפר כדי שלא תהיי אני
אני 3 יחל
כמובן שעשיתי מועד ב וגם בו נכשלתי
פשוט תנסי להשתפר כדי שלא תהיי אני
אנונימית
להמשיך ללמוד את החומר שקשה ולהשקיע, אין קסמים לצערי
היי יקירה!
תשקיעי ותעשי את כל המאמצים שלך ותשלימי חומר שאת פחות יודעת.
ואת יכולה לקחת שיעורים פרטיים אצל מורה שתעזור לך.
בהצלחה גדולה!!!
מקווה שעזרתי❤
תשקיעי ותעשי את כל המאמצים שלך ותשלימי חומר שאת פחות יודעת.
ואת יכולה לקחת שיעורים פרטיים אצל מורה שתעזור לך.
בהצלחה גדולה!!!
מקווה שעזרתי❤
הכל בסדר ותמיד יש תקווה, בכיתה ט' הייתי מקבל 0, 2, 8, 4 וכו'... וכיום אני בכיתה יא' 3 יח"ל עם ממוצע של 70 פחות או יותר (ללא השקעה).
ובשביל להשתפר תשתדלי ללמוד לפני, לבקש פרטני עם המורה, לבקש מחברים ללמד אותך חומר שאת לא מבינה, אם זה משהו ספציפי עם מתמטיקה ויש לך בעיה עם מספרים אז אולי שווה ללכת לאבחון ולבדוק האם מגיעות לך הקלות.
בהצלחה!
ובשביל להשתפר תשתדלי ללמוד לפני, לבקש פרטני עם המורה, לבקש מחברים ללמד אותך חומר שאת לא מבינה, אם זה משהו ספציפי עם מתמטיקה ויש לך בעיה עם מספרים אז אולי שווה ללכת לאבחון ולבדוק האם מגיעות לך הקלות.
בהצלחה!
אנונימית
באותו הנושא: