13 תשובות
בלאנדסטון חחח
לא מאמינה שאומרת את זה אבל *כרגע* הנעלי הרים שלי.
טבע נאות לבן
נעלי ריצה שחרות/אפורות של אדידס כי אני הולך הרבה וזה הכי נוח לי
אנונימי
אולסטאר לבנות גבוהות
סטיב מאדן לבן
אולסטאר שחורות / לבנות גבוהות למרות שאני גם חורשת על הנמוכות
אולסטאר שחור גבוה
אולסטאר שחורות
דר מרטינס שחורות
ואנס שלור רגיל זהו
שחור*
ואנס קלאסיות שחור לבן
באותו הנושא: