5 תשובות
בתור אחד שמשרת ליד אילת, תמיד חם
קר.
יהיה נעים אני חושבת
אבל אין לנו באמת דרך לדעת חחח
^היום היה קריר ואתמול עוד בכלל אבל בסוף דצמבר בדרכ עוד סוגשל קריר כזה
בדיוק היום הלכתי משם והיה כבר קריר כזה כל הזמן לבשתי סווצר