11 תשובות
קיבלתי לא מזמן הייתי מתקשרת במקומך לשאול
הגיוני שעוד מעט ישלחו לך
הגיוני שעוד מעט ישלחו לך
מתי עשית?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי כן
אוקיי כן
אנונימית
אנונימית (אם אפשר לשאול חח) קיבלת תשובה חיובית או שלילית?
שואל השאלה:
כן עברתי שלב:)
כן עברתי שלב:)
אנונימית
אהה יא כיף לך, בהצלחה ! אני עדיין לא קיבלתי תשובה, לדעתך כדאי להתקשר?
שואל השאלה:
כן תתקשרי, זה יכול לעזור
רוב הסיכויים שעברת לדעתי כי למי שלא עבר מודיעים מהר יותר בדרך כלל
כן תתקשרי, זה יכול לעזור
רוב הסיכויים שעברת לדעתי כי למי שלא עבר מודיעים מהר יותר בדרך כלל
אנונימית
מישהו מכם קיבל?
שואל השאלה:
התקשרתי לבדוק ואמרו לי שאין תשובה עדיין
התקשרתי לבדוק ואמרו לי שאין תשובה עדיין
אנונימית
שואל השאלה:
ב25.11
ב25.11
אנונימית
באותו הנושא: