6 תשובות
אני ממליצה על nu'est הם ממש חמודים.
*אני שאוהבת את כל הלהקות בנים שציינת פה ולא יודעת מה לבחור-*
אבל תתחיל מastro הם להקה ממש קלה וטובה
למרות שכל הלהקות פה מדהימות :)
אבל תתחיל מastro הם להקה ממש קלה וטובה
למרות שכל הלהקות פה מדהימות :)
astro
אנונימית
a.c.e
אני סטאן של אסטרו ואייס אז אני בעצמי לא יודעת אז אולי לפי הרשימה ששלחת?
אני ממליצה על viction בעקבות אובססיה לא מוסברת להאנסה)
אבל ברצינות השירים שלהם פשוט ואו והם ממש לא מוערכים מספיק
אבל ברצינות השירים שלהם פשוט ואו והם ממש לא מוערכים מספיק
באותו הנושא: