6 תשובות
אני ממליצה על nu'est הם ממש חמודים.
*אני שאוהבת את כל הלהקות בנים שציינת פה ולא יודעת מה לבחור-*
אבל תתחיל מastro הם להקה ממש קלה וטובה
למרות שכל הלהקות פה מדהימות :)
astro
אנונימית
אני סטאן של אסטרו ואייס אז אני בעצמי לא יודעת אז אולי לפי הרשימה ששלחת?
אני ממליצה על viction בעקבות אובססיה לא מוסברת להאנסה)
אבל ברצינות השירים שלהם פשוט ואו והם ממש לא מוערכים מספיק