3 תשובות
אני גם חחח
גם אני מרגישה שאני קומפליטלי שונה מהצד
אולי כי זה הצד שלי ולא הקדימה שלי?
שואל השאלה:
לא אבל פשוט בנאדם אחר לגמרי