4 תשובות
הקרינה של הטלפון וגם הקרינה של ה"אייר פודס" (בלוטופ) לא מייננת ולכן כמו הטלפון לא מסרטן.
(או כמו שאני אוהבת להגיד, המנורה שלך בחדר יותר מסרטנת)
שואל השאלה:
^^
אם תחקרי תראי שעש הבדל, כי הקרינה של הטלפון היא "קרינה לא מייננת" שלא יכולה לשנות מולקולות בגוף שלנו, במילים אחרות היא פשוט לא מסוכנת הסיבה.
הקרינה הזאת יכולה רק לעלות את החום של הגוף.
הסיבה שאומרים לא לישון אם טלפון מוטען זה כי הטלפון מתחממם כשהוא נטען או כשהוא "מתאמץ" ( מקבל אותות חשמליים ).
אנונימי
כלום מה אתה כבר יכול לעשות
גם אומרים שטלפון זה קרינה שפוגעת בנו