6 תשובות
חחח מה לא
לא.
אם תאמין לכל דבר שאומרים/שכותבים
תגלה ש*כל דבר בעולם* "מסרטן" -_-
אם תאמין לכל דבר שאומרים/שכותבים
תגלה ש*כל דבר בעולם* "מסרטן" -_-
גם טלפון זה מסרטן, לנשום אוויר זה מסרטן בגלל שהוא מזוהם.
גם עכשיו אצל כל אחד מאיתנו יש תאי סרטן אבל הגוף שלנו יודע לחסל אותם.
אם אתה מפחד אז אל תשתמש..
גם עכשיו אצל כל אחד מאיתנו יש תאי סרטן אבל הגוף שלנו יודע לחסל אותם.
אם אתה מפחד אז אל תשתמש..
שואל השאלה:
מפחד?
מי שמאמין לא מפחד. ❤
מפחד?
מי שמאמין לא מפחד. ❤
אנונימי
הכל הורג בסופו של דבר
זה קרינה בלתי מיוננת, זה לא מסוכן.
באותו הנושא: