13 תשובות
זה לא התעללות ויש סוסים שאוהבים שרוכבים עליהם ושיש כאלה שלא,ברור שאפשר שלא להשתתף בתחרותיות וכן ממליצה מאוד אני רוכבת בחווה שנמצאת באור יהודה
אני רוכב כבר 4 שנים וזה לא התעללות, אני נמצא בפנימייה ויש שם סוסים שרוכבים עליהם. וזה לא התעללות כי הסוסים אוהבים לדהור. ממליץ לך להתחיל לרכב זה כיף, משחרר, אתה מרגיש חופשי. וברור שאתה לא חייב להשתתף בתחרויות.
אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לשאול בפרטי :)
שואל השאלה:
ברהנו מלך ישראל איך קראים לחווה
ברהנו מלך ישראל איך קראים לחווה
חוות הכפר
שואל השאלה:
תודה, איך שם?
תודה, איך שם?
שואל השאלה:
קיבלתם 2 פרחים זה שיא
קיבלתם 2 פרחים זה שיא
אחלה מקום יש הרבה צאחלות אבל עם הזמן כבר לא שמים לב
שואל השאלה:
איך הסוסים?
איך הסוסים?
חמודים ממשש
שואל השאלה:
תודהה ממש עזרת לי אולי אני אצטרף.
את יודעת אם יש להם איזה חוג/קיטנה בקיץ?
תודהה ממש עזרת לי אולי אני אצטרף.
את יודעת אם יש להם איזה חוג/קיטנה בקיץ?
לא חושבת אבל תבדקי באתר שלהם
מעולה
ממש לא התעללות
סוסים מאוד נהנים כשרוכבים עליהם
אפשר גם להשתתף וגם לא להשתתף בתחרויות
בהחלט מומלץ בחום
ld training
את מוזמנת לדבר עוד בפרטי :)
ממש לא התעללות
סוסים מאוד נהנים כשרוכבים עליהם
אפשר גם להשתתף וגם לא להשתתף בתחרויות
בהחלט מומלץ בחום
ld training
את מוזמנת לדבר עוד בפרטי :)