3 תשובות
כן. וגם ליטול ידיים
כן. ולפי הספרדים מברכים כל ברכות השחר, חוץ מברכה "על נטילת ידיים" (נוטלים בלי ברכה), וגם ברכות התורה.

אשכזנים במקרה כזה לא מברכים "על נטילת ידיים" (נוטלים בלי ברכה), "אלוקי, נשמה", ברכות התורה, וכן את הברכה "המעביר שינה".
שואל השאלה:
^רובנו, אבל כןן:)
אנונימית