4 תשובות
אני באותו סיפור, היום אני קצת יותר שולם איתה אבל במשך שנים ניגעלתי כל פעם שהיא נגעה בי, גם אם זה היה נגיעה בכתף..
אתה לא הלא בסדר כאן, זה אדם שעשה לך טראומות מי היא שאתה צריך לסלוח על הכל ולחבק אותה? לא כל ההורים זהב
אתה לא הלא בסדר כאן, זה אדם שעשה לך טראומות מי היא שאתה צריך לסלוח על הכל ולחבק אותה? לא כל ההורים זהב
זה לא העיניין של אף אחד אתה הולך לאנשים ושואל אותם אם הם מחבקים את אמא שלהם?
לא כי זה לא העיניין של אף אחד
לא כי זה לא העיניין של אף אחד
אנונימית
אני חייבת להגיד שאני ממש כמוך שהייתי קטנה הייתי בוכה המון ביגללה וביגלל אחותי והיום למרות שהן מתנהגות אלי יפה עדיין קשה לי לחבק אותן ואני בכללי לא מראה יותר מידיי אהבה היחיד שאני אוהבת חיבוקים ממנו זה אבא שלי כי תמיד שהייתי רבה עם אמא שלי הוא היה בא ועוזר לי
ואני לא חושבת שזה מגעיל מיצדי שאני לא יכולה לחבק אותן כי זה פשןט אשמתן
ואני לא חושבת שזה מגעיל מיצדי שאני לא יכולה לחבק אותן כי זה פשןט אשמתן
אנונימית
זה בסדר, מותר לך להציב גבולות גם אם אלה גבולות כאלה.
באותו הנושא: