34 תשובות
לא, זה לא
לא חושב אולי קצת
כי זה גזעני ולא מדברים ככה וזה פשוט מזלזל
זה לא גזעני זה מזלזל והם לא מדברים ככנ
זה לא נכון וזה זלזול זה כמו שמישהו שלא יודע עברית יחקה כיוויכול את זה באופן מזלזל ובדרכ שאנשים אומרים את זה הם לא מתכוונים לזה בקטע טוב מתכוונים בזה בקטע מזלזל ולצחוק על זה
שואל השאלה:
ככה זה נשמע לאנשים שהם לא סינים.
אם אשאל אתכם איזו שפה זה "צ'ינג צ'ונג" אתם תגידו סינית
אנונימי
זה לא, זו האמת.
זה לא גזעני, אבל זה יכול להעליב אנשים מסוימים וזה לא נכון.
אתה יכול להגיד את זה על כל שפה. יכול להיות שזה פשוט דומה למילים שמשתמשים בהם.
צינג צונג זה ביפנית יא חתיכת-
זה לא האמת.. אמאלה אני אוהב איך כל האמשים הלבנים החליטו שזה לא פוגע
מה הבעיה, גם רוסית נשמעת כמו תקיעה בשופר, ועברית זה בכלל סתם קשקוש. זו לא גזענות.
שואל השאלה:
זה כמו שהשחורים באפריקה מדברים "אוגה בוגה"
אנונימי
הם לא חה לעזאזל
שואל השאלה:
תחכים קצת.
אנונימי
זה שיר מזעזע גם התלבושות והשפה שהציגו את זה גזענית מגעילה ולא נעימה
שואל השאלה:
אז זה מה שאני שואל
למה זה גזעני?
אנונימי
אתה באמת חושב שכל מי שמסין עם עינים עצומות תלבושות כאלו שאפילו לא התלבושות המסורתיות הנכונות ועושה צינג צונג?
אתה באמת מאמין שמי שבאפריקה לבוש ככה ועושה עוגה בוגה? יש להם בגדים בתים ואינטרנט כמו כולם
זה סתם סטריאוטיפים ומקדם סטיגמות
כי הם לא מדברים ככה
אנונימית
שואל השאלה:
לא, אבל זה כמו שאני לא רואה להציג יהודי בתור דמות חרדית כגזענות. זה חלק מהמסורות שלהם
אנונימי
אנונימי^ אתה אשכרה מבסס את הטענות שלך על התרבות האפריקאית/סינית לפי סרטון מצויר לילדים שמעוות את איך שבאמת מתנהגים שם
אנונימית
זה מאוד סטיגמטי שכל היהודים נראים ככה וחרדיים וגורם לילדים לגדול ולחשוב שאין יהודים שנראים רגיל עם כיפה ורגיל
מה רע בשיר שבכל מדינה יש אנשים מגוונים שאשכרה אומרים מילה בשפה שלהם כמו המילה שלום בכל השפות
שואל השאלה:
אם היו מציגים לי את הדמויות האלה לפני הסרטון הייתי משייך אותם בדיוק לאותן קבוצות וגם את וכל אחד אחר, כי זו התרבות. אז הטענות שלי לא מבוססות על הסרטון
אנונימי
נכון שהיית משייך אותם מה הקשר
שואל השאלה:
אמרתי לאנונימית
אנונימי
אז אתה דיבר^^ הייתי בסין והם ממש לא מתנהגים ככה כמו שרוב הישראלים לא דוסים חרדים
אנונימית
שואל השאלה:
לא אמרתי שהם מתנהגים ככה, התכוונתי שהיית מקשרת בין הדמויות לקבוצות.
אנונימי
שואל השאלה:
כמו שהיית מקשרת בין דוס לישראל וליהודים
אנונימי
כן אבל אם אתה מכליל קבוצה שלמה בגלל התנהגות של כמה אנשים אז זו כבר גזענות
שאלת למה גזעני אז עניתי
אנונימית
שואל השאלה:
לעשות הקשר בין דמות מסויימת לקבוצה זו גזענות? אני לא חושב שהקבוצה נחותה או עושה איזשהו סוג של אפליה...
אנונימי
גִּזְעָנוּת היא עמדה שלפיה בקרב בני אדם מתקיים קשר הכרחי בין מוצאם לבין תכונות אופי מסוימות, או לעיתים גם כישורים שכליים, כך שהיחיד אינו נשפט על פי ייחודו האישי אלא על פי השתייכותו לקבוצה בלבד.
אנונימית
זה גזעני כי הם לא באמת מדברים ככה והסרטון ששמת ממש גזעני
זה כמו שלכל ערבי אומרים אללה הואכבר אז בלי להתייפיף, זה כן גזעני אבל