8 תשובות
כן
ברור
שואל השאלה:
אבל איך זה יכול להיות אני ממש לא גזענית אני אוהבת אתיופים ואין לי בעיה עם להטב
אבל איך זה יכול להיות אני ממש לא גזענית אני אוהבת אתיופים ואין לי בעיה עם להטב
אנונימית
כן.
כן.
למה את שונאת?
למה את שונאת?
כן
זה נקרא מוזרה לשנוא אסיאתיים מה הם עשו לך
כן
באותו הנושא: