5 תשובות
היי, גם אני צליאקית!
היא התנהגה מגעיל. אם היא באמת היתה חברה שלך היא היתה תומכת בך והייתם מגלים שזה עולם מדהים!!! באמת. אני אוכלת הכל!!! פשוט ללא גלוטן.
מגיעה לך מישהי יותר טובה!!!
ואני תמיד פה אם בא לך להתייעץ לגבי הצליאק :))
אחי היא לא שווה את ז אם היא לא מוכנה לקבל את מה שקרה בטענה שאיןמה לאכול אז היא מטומטמת ועזובה תמצא מישהי יותר טובה כי הנה היא הוכיחה שהיא לא בת זוג טובה
וואו מה- בתור צליאקית כבר כמעט 13 שנים זה התנהגות ממש מגעילה. אני ממש שמחה שזה נגמר
אם אתה צריך מתכונים אני כאן!,וזה ממש לא יפה מצידה, במיוחד שיש המון תחליפים, והכול אפשר למצוא היום ללא גלוטן
אני יודעת שקשה לך עכשין וזה נורא....באמת אני מבינה אותך!
וצאליאק זה קשה אבל זה לא באשמתך.
ואם על זה היא נפרדה טוב מאוד שזה קרה כי אם היית מגלה איזה בן אדם היא יותר מאוחר זה היה יותר קשה..
מאחלת לך המון בהצלחה ותמצא מישהי שיותר טובה לך ממנה אל תדאג ..
ויהיה בסדר תדאג לעצמך איך אתה נמנע מגלוטן כדי שלא יקרה לך שום דבר רע...
אה ועוד משהו אם לא אכפת לה מהבריאות שלך היא באמת לא בסדר.
ותרגיש טוב
אנונימית
באותו הנושא: