התחברות
הרשמה
למה השימוש בטילים עם גזים כימיים הופסק?
לא שזה רע. זה טוב שזה הופסק.
10 בנובמבר 2021, 00:42
טילים
המצב הבטחוני
מרחב מוגן
מלחמה
ישראל
3 תשובות
שואל השאלה:
מה?
כי יש משהו שנקרא אמנת ג'נבה
W
WastedSlot
שואל השאלה:
הבנתי. תודה
באותו הנושא:
האם אי פעם שוב יאיימו לשגר עלינו טילים כימיים כמו במלחמת המפרץ?
חמאס לא הגזים עם הטילים לבאר שבע עכשיו?
גזים אצילים אדישים מבחינה כימית?
איזה גז משמש כדלק לטילים?
האם לאיראן יש טילים כימיים?
מדוע השתמשו בעבר בגז מימן למילוי כדורים פורחים, ולמה הפסיקו את השימוש בו?
איזה מהיסודות הבאים הוא גז רעיל ופעיל מאוד מבחינה כימית תענו דחוף נתרן בור ארגון פלואור
גז נחשב ללוחמה כימית?
דחוף! גזים אצילים פעילים כימית?
הגז פרופאן, שנוסחתו הכימית C3H8 , משמש כמרכיב העיקרי של גז לבישול בשטח (גזייה).
גז ארגון הוא גז חסר צבע כמעט לא פעיל מבחינה כימית ולא מוליך חשמל ?