9 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת לגבי לקנות.
אבלהעדיין כרגע, אין משהו דאני יכול לעשות?
לא יודעת לגבי לקנות.
אבלהעדיין כרגע, אין משהו דאני יכול לעשות?
לאמא שלך יש אולי קרם?
שואל השאלה:
לא לפנםי.
וכאילו יש קרם לחות, אבל כששמתי אותו בפעם האחרונה הוא זה שגרם לפנים שלי לשרוף רצח
לא לפנםי.
וכאילו יש קרם לחות, אבל כששמתי אותו בפעם האחרונה הוא זה שגרם לפנים שלי לשרוף רצח
אז אלוורה אם יש לך
קרם אלוורה טבעי לפנים יכול להרגיע את הפנים.
אם את רוצה שהפנים לא יהיו יבשות מבלי להשתמש בקרם פנים את צריכה לשתות הרבה מים, בערך שתיים עשרה כוסות מים ביום.
ממליץ לך על קרמי פנים ללא חומצות כל שמותאמות לסוג העור שלך.
אם את רוצה שהפנים לא יהיו יבשות מבלי להשתמש בקרם פנים את צריכה לשתות הרבה מים, בערך שתיים עשרה כוסות מים ביום.
ממליץ לך על קרמי פנים ללא חומצות כל שמותאמות לסוג העור שלך.
בעיקרון אם אין לך כלום כרגע אז מים זה די מרגיע
שימי בעדינות על הפנים בלי לייבש
אם את מתכוונת לקנות, אז תקני קרם לחות של sebocalm, הוא ממש נעים ועדין
שימי בעדינות על הפנים בלי לייבש
אם את מתכוונת לקנות, אז תקני קרם לחות של sebocalm, הוא ממש נעים ועדין
גם לי שרף קרם לחות אבל אחרי ששמתי כמה פעמים היובש עבר אז זה כבר לא שרף אבל אני לא יודעת אם זה יהיה ככה גם לך , ויש גם מסיכות שעושות לחות
אנונימית
כן קרם לחות! פשוט אחד איכותי שמותאם לעור רגיש בלי רכיבים מזיקים
וזלין דווקא שמעתי שזה לא טוב אבל אלוורה נגיד יכול לעבוד גם
וזלין דווקא שמעתי שזה לא טוב אבל אלוורה נגיד יכול לעבוד גם
לאא אל תשימי בחיים וזלין על העור פשוט תקני קרם לחות שאין בוא כל מיני חומצות או משהו שיכול לגרות לך את העור
ממליצה על הכחול של cerave
ממליצה על הכחול של cerave
באותו הנושא: