7 תשובות
אין
שרוק זה משוגע ומיטלי זה פחות משוגע
במטאל הנגינה יותר כבדה, מהירה ואגרסיבית מאשר ברוק

אני לא יודעת אם זה בכל סוגי המטאל או רק בהבי מטאל אבל יש שם סולאים מאוד ארוכים של חשמליות.

וגם המילים.. במטאל הן יותר "שחורות ואפלות"
אלה סגנונות אחרים^^^
מטאל לרוב יותר צעקני ורוק לא תמיד
חפש בגוגל את ההגדרות
בוא לפרטי אני יסביר לך במדויק תבין 100 אחוז מה זה
במטאל הכל יותר אגרסיבי ומהיר וצורת הכתיבה הרבה פעמים שונה
גם לזמר הרבה פעמים יש קול מחוספס או עושה קוח מוספס בכוונה
ברוק זה לא ככה
אלה פשוט סגנונות (ז'אנרים) שונים, בתוכם יש תת ז'אנרים שאולי דומים אחד לשני (הרוק למטאל ולהיפך, לדוגמה הבי מטאל שמאוד מזכיר רוק כבד) אבל בכללי רוק ומטאל זה שונה בדיוק כמו בלוז וראפ. מטאל ממש לא בהכרח יותר "כבד" מרוק, שוב אני אומרת זה תלוי בתת ז'אנר. את ההבדל המדויק אני לא יכולה להגיד כרגע אבל זה משהו מעבר למילים אפלות או מהירות הנגינה כמו שאמרו מעליי.