9 תשובות
שואל השאלה:
אבל אם אני אגיד אני אצטרך לומר למה ולתת הסברים
אנונימי
^אז פשוט אל תשלח הודעה אם היא לא שולחת
אז תסביר מה ככ קשה איזה אנשים מגעילים
אנונימית
שואל השאלה:
למה ככה, הייתי שואל על זה בארבע בבוקר אם הייתי מגעיל, אני בבעיה במקום לעזור לי את ...
אנונימי
כן. תתן הסברים. אם לא תתן היא תפגע אפילו יותר...
אל תתמסכן, אנשים צריכים לפתח כבר ביטחון עצמי.
כל אחד בדור הזה יותר חי בסרט מהשני, כולם חסרי עמוד שדרה שמפחדים לדבר דוגרי, פוגעים אחד בשני חופשי וואלה כבר עצוב לי לראות את זה, אין חשיבות יותר לרגשות
אנונימית
כן, תגיד לה לפני
אנונימית
כן עדיף שתגיד מאשר שתעלם מנסיון זה פוגע