התחברות
הרשמה
יש כאן עוד מישהו שמרגיש שהחיים כבדים מדיי?
8 בנובמבר 2021, 18:48
חיים
כאלה
3 תשובות
האמת שלא
ג
גזר המלך
כן אני מרגישה ככה
"
";)"
סבבה לי כרגע
א
אנונימית 1882
באותו הנושא:
גם אתם לפעמים מרגישים שהחיים עוברים מהר מדיי ואתם לא מספיקים לעשות מה שאתם רוצים,ובלי לשים לב אתם מתבגרים ועובר הזמן?
אני מרגיש שהיחס לנשים לא מכבד (כגבר) אני רגיש מדי?
אני מרגיש שהיחס לנשים לא מכבד (כגבר) אני רגיש מדי?
עוד מישהו מרגיש שהחיים הם חסרי משמעות בשבילו?
עוד מישהו מרגיש שמצפים ממנו יותר מדיי בהסטוריה?
בנות, לדעתכן זה מישהו רגיש מדיי?
אני מרגישה שהחיים עוברים מהר מדי ואני לא מספיקה לעשות כלום חוץ מלבכות ולאכול כול היום!
אני מרגישה שהמשפחה שלי מכתיבה לי את החיים כי הם טוענים שהחיים שלי יותר מדיי "שיטחיים"
אני רעבה מה אוכלים בשעה כזאת שיהיה משביע אבל לא כבד מדיי?
עוד מישהו מרגיש שהחיים שלו הדרדרו?
מי עוד נמצא בתקופה שהוא מרגיש שהחיים משעממים ומזייף/לא מרגיש רגשות?