6 תשובות
עשיתי בעיקר בשביל התו הירוק.. מי שלא רוצה שלא יעשה אבל הוא לא יכול לבכות שחוסמים אותו מחלק מהמקומות בילוי
שחייבים להתחסן
אין לי בעיה להתחסן ואפילו בעד אבל אם יבקשו עוד פעם חיסון 4 חובה כזה זה יעלה בי נקודות אדומות
אני בעד, התחסנתי פעמיים ואתחסן בשלישי.
האמת שאני לא מבינה אנשים שמוכנים להתחסן פעמיים אבל לא ארבע, צריך להתחסן כל נראלי חמישה חודשים, וזה לא יהיה שונה בכל פעם...
ומסכימה עם התגובה הראשונה, מי שלא רוצה להתחסן לא חייב, אבל יש סיבה שהמציאו את התו הירוק ואין טעם לבכות אם לא נותנים לכם להיכנס למקומות כי אתם לא מחוסנים.