התחברות הרשמה

אני בכיתה י ויש לי 8 חיסורים עד כה,זה משפיע??? בכללי חיסורים בכיתה י זה משפיע?

8 בנובמבר 2021, 11:25
חיסוריםכיתהכיתה י'    
3 תשובות
חחח שום דבר לא משפיע בכיתה י
א
אְלוֹהים
אין כלכך מה להשקיע בכיתה י
א
אְלוֹהים
תתחילי להשקיע ב- יא
א
אְלוֹהים
באותו הנושא:
מי שבכיתה יא ויש לו הרבה חיסורים יחסית, כמה חיסורים יש לכם?
זה הגיוני שעדיין רושמים חיסורים בכיתה י"ב?
הרבה חיסורים בכיתה י משפיע על הבגרות?
יש לי ציונים גבוהים אבל דיי הרבה חיסורים... חיסורים באמת משפיע על הציון? כיתה ט
אש אני בכיתה ט ויש לי עד עכשיו מתחילת שנה 50 חיסורים
יש לי 32 חיסורים כיתה ח' (חיסורים בשעות לא בימים)
אני בכיתה יא ויש לי כמעט 100 חיסורים
43 חיסורים לפי שעות מתחילת השנה ועד עכשיו בכיתה ט זה הרבה?
נכון זה פתטי שעדיין רושמים חיסורים בכיתה יב?
41 חיסורים בכיתה ט, הרבה קצת או סביר?
יש לי מעל 100 חיסורים (אני בכיתה יב)