תשובה אחת
העברה פסיבית
אוסמוזה זה מקרה פרטי של דיפוזיה, כלומר באוסמוזה מים עוברים מריכוז מומסים גבוה לריכוז מומסים נמוך, עם כיוון מפל מריכוזים.
אוסמוזה לא דורשת אנרגיה
באותו הנושא: