6 תשובות
נראה לי שכן...אפשר מכיתה מסוימת.
אל תעשי את זה
יש אחוז קטן מעוד מהאנשים שעזבו את בית ספר שבאמת מצליחים בחיים
בחיים צריך לעבור קשיים כדי להצליח!
יש אחוז קטן מעוד מהאנשים שעזבו את בית ספר שבאמת מצליחים בחיים
בחיים צריך לעבור קשיים כדי להצליח!
החוק חינוך חובה עכשיו הוא כולל יב, אז לפרוש לגמרי לא תצליחי. אבל תבקשי לעבור לתוכנית קלה יותר שרק תעזור לך לסיים את המינימום של הבגרויות וזהו.
אפשר לפרוש מגיל 16..
את כבר בכיתה י''א, לא כדאי כבר לעשות בגרות? תבקשי שיקדימו לך את הבגרויות שנשארו לך, תלמדי ותעשי אותם ואז פשוט אל תגיעי לבית ספר, ללכת לבית ספר מסתכם בדבר אחד, להוציא בגרות
אנונימית
בגדול אפשר אבל וואלה אני מבינה אותך ממש באמת ממש קשה אבל לפחות עדיף לסיים 12 שנות לימוד מאשר לפרוש ושממש לא יהיה לי כלום ביד
באותו הנושא: