8 תשובות
כן, ביי.
תעשה מה שבא לך
אוף מזה האנשים הרעים האלה ..
איך שאתה מרגיש !
באמת
תעשי\ה מה שאת\ה חושב\ת לנכון עם זה גורם לך להיות מכור\ה ולהזניח דברים חשובים אז כן אבל עם לא אז זה בחירה שלך
אני מתה
אתם רעים ואני אוהבת את זה