18 תשובות
תלך מחר לרופא אם זה ממש חמור
אנונימי
שואל השאלה:
אבל מה לעשות בנתיים?..
ממש כואב לי אני סובל ואני מת לישון..
אבל מה לעשות בנתיים?..
ממש כואב לי אני סובל ואני מת לישון..
אנונימי
קח קלבטן
אנונימי
שואל השאלה:
^^
לקחתי קלבטן והקאתי אותו
^^
לקחתי קלבטן והקאתי אותו
אנונימי
הוא לא יכול ללכת למיון בלי הפניה.
לך למרפאה לרפואה דחופה.
לך למרפאה לרפואה דחופה.
שואל השאלה:
^^
לא לא יש לי טראומה מהמיון.
^^
לא לא יש לי טראומה מהמיון.
אנונימי
תתקשר להצלה 03-5-100-100
או איחוד הצלה 1221
או איחוד הצלה 1221
אנונימי
מבחינתי אי אפשר כי אף אחד לא ישלם 900 שקל על כאב בטן
^^^ לא משלמים כלום, איחוד הצלה מפעילים 35 אמבולנסים והבנתי שהם בשיתוף פעולה עם חברות אמבולנסים פרטיות ככה שיש להם 1,200 אמבולנסים סה"כ
אנונימי
איך אתה עכשיו?
שואל השאלה:
אני גר לבד עם חבר שלי^^^
אני גר לבד עם חבר שלי^^^
אנונימי
שואל השאלה:
^ חרא. ממש כואב לי וכל רגע קמתי לשירותים ואני מקיא כל רגע ולא מצליח לישון וכואב לי ובאלי לבכות.
^ חרא. ממש כואב לי וכל רגע קמתי לשירותים ואני מקיא כל רגע ולא מצליח לישון וכואב לי ובאלי לבכות.
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי תור לרופא באיזה 10:20
ביקשתי מאמא שלי שתסיע אותי כי אין לנו רכב וברגל אני לא מסוגל ללכת..
לעשות דברים בסיסיים אני לא יכול כמו להתקלח , לעמוד , לשבת , לישון ועוד..אז ללכת...
יש לי תור לרופא באיזה 10:20
ביקשתי מאמא שלי שתסיע אותי כי אין לנו רכב וברגל אני לא מסוגל ללכת..
לעשות דברים בסיסיים אני לא יכול כמו להתקלח , לעמוד , לשבת , לישון ועוד..אז ללכת...
אנונימי
בעזרת ה' יהיה בסדר בהצלחה3>
איך אתה מרגיש עכשיו?
אנונימית
שואל השאלה:
יותר טוב
יותר טוב
אנונימי
זה לא עבר?
אנונימית
אי אפשר ללכת למרפאה?
באותו הנושא: