התחברות
הרשמה
עלה לי קיא ובעלתי אותו (פחות קיא, יותר מיצי קיבה כזה) ועכשיו שורף לי בגרון ולמים יש טעם של... מה לעשות?
1 בנובמבר 2020, 09:50
גרון
הקאות
שתייה
3 תשובות
תשתי חלב
ק
קולב בצבע ורוד-אננס
זה יעבור
g
ggggggf
תנסי להקיא אותו
ר
רותירות
באותו הנושא:
קווקזים ובוכרים זה פחות ויותר אותו עדה או קווקזים ורוסים זה כמעט אותו עדה???
עכשיו בחופש אתם אוכלים יותר, פחות או אותו דבר?
שתיתם פעם מיץ מלפפונים? מיץ עגבניות? מה *פחות* מגעיל?
מה פחות בריא, מיץ פטל או מיץ תפוזים?
כדאי פחות לפחד ממשהו צריך יותר לדעת עליו ולהכיר אותו מקרוב, מסכימים?
אהבה שהיא לא אפשרית, תרצו יותר אותה יותר או פחות?
אם אני אסרס את הכלב שלי זה יעשה אותו פחות קופצני ושמח ויותר אדיש?
אם השיער שלי מאוד עבה ונפוח , ספר יכול לסדר לי אותו שיהיה פחות נפוח ויותר יפה?
רק לדעתי כל השירים של בילי אייליש נשמעים פחות או יותר אותו הדבר...?
נכנס לי זבוב לפה ובעלתי אותו בטעות מה לעשות אני מרגישה רע
אם אני עושה מיץ ירוק עם מלפפונים אז הכמות של המלפפונים תהיה אותה כמות או פחות או יותר?כאילו זה יצא ששתיתי אותה כמות?