4 תשובות
אני חושבת שחלקית . לא הייתי קוראת לכם אקסים אם זאת השאלה
אני חושב שכן כי אם כבר הגדרתם את עצמכם בחברים אז כן אבל בגלל הגיל אני חושב אחרת
לא.. אתם בני 14/15 כנראה... ובגיל הזה לרוב זוגיות היא בדיחה ומשהו זמני.. והנה.. עוד הוכחה לכך. אקס סתם מושג.. לא צריך להתלהב.
לא הייתי מחשיבה את זה
זה רק שבוע אפילו לא התחלתם זוגיות