4 תשובות
אני חושבת שחלקית . לא הייתי קוראת לכם אקסים אם זאת השאלה
אני חושב שכן כי אם כבר הגדרתם את עצמכם בחברים אז כן אבל בגלל הגיל אני חושב אחרת
לא.. אתם בני 14/15 כנראה... ובגיל הזה לרוב זוגיות היא בדיחה ומשהו זמני.. והנה.. עוד הוכחה לכך. אקס סתם מושג.. לא צריך להתלהב.
לא הייתי מחשיבה את זה
זה רק שבוע אפילו לא התחלתם זוגיות
זה רק שבוע אפילו לא התחלתם זוגיות
באותו הנושא: