4 תשובות
קבורה כי אני דתייה.
מעדיף שיאכלו אותי או שיתלו אותי על עמוד בכיכר העיר
קבורה, כי זה התיקון.
שריפת גופה, קל יותר ותופס פחות מקום
אנונימית