5 תשובות
לדעתי רגיל
אני שותה אותו כי זה בריא
וטעים
רגיל כי אני לא טבעונית
סויה וניל או שיבולת שועל לדעתי.
רגיל
שקדים לדעתי. ואני שותה אותו כי הוא יותר טעים לי, פחות קלוריות וגם חלב רגיל עושה לי כאבי בטן:) אני גם צמחונית ומנסה בהדרגה לעבור לטבעונות