8 תשובות
אני לא אוהב שירי טיקטוק
אני מסכים עם כת לליידי גאגא
ספין דה באטל ספין דה פאקינג באטל, איף יו זה ריזן וואי איז אמפטי ספין זה פאקינג באטל
אנגלית 10 מתוך 10
אנגלית 10 מתוך 10
לא יודעת הם כולם מוזרים
מגעיל אותי לתייג שירים שאני אוהב ושבמקרה נמצאים גם בטיקטוק כשירי טיקטוק
friends
סבאח אל חיר
אוכל סרטים
אה אה
אוכל סרטים
אה אה
sick sick sick sick sick
אנונימית
באותו הנושא: