8 תשובות
לבד לגמרי
אני לא צריך לפחד ממה שמי שאיתי חושב.
אני לא צריך לפחד ממה שמי שאיתי חושב.
לבד,יותר מהיר
וואי עם אחד ההורים, עם אמא שלי זה לדברים יותר אחראיים, ועם אבא שלי באמת שכיף לעשות שופינג.
עם חברים גם עובד לפעמים, אבל אני באמת לא סובלת להיות בקניון לבד
עם חברים גם עובד לפעמים, אבל אני באמת לא סובלת להיות בקניון לבד
אין לי חברים אז..
עם אחד ההורים, יותר ניסיון וכיף וביטחון לבנתיים.
עם אחד ההורים, יותר ניסיון וכיף וביטחון לבנתיים.
לבדד
מעדיף לבד
ככה כל בחירה של בגד או מוצר היא 100% שלי ואני שלם בה
ככה כל בחירה של בגד או מוצר היא 100% שלי ואני שלם בה
לבד.
עם ההורים אין לי מה לעשות בקניון חוץ מלדבר מה שאני יכול לעשות גם בבית.
ועם חברים ממש לא.
לבד יותר רגוע.
עם ההורים אין לי מה לעשות בקניון חוץ מלדבר מה שאני יכול לעשות גם בבית.
ועם חברים ממש לא.
לבד יותר רגוע.
תלוי אילו קניות...
אם זה עעשיו קניון עם ההורים אין טעם להיסחב עם חברים
אם זה עעשיו קניון עם ההורים אין טעם להיסחב עם חברים
באותו הנושא: