4 תשובות
הייתי נעלבת
כנראה ש1000 כי אני ממש לא שמנה ויש לי נטייה להפרעות אכילה (לא מרעיבה את עצמי אל תדאגו)
אם באמת הייתי שמנה אז זה לא היה מעליב אותי כי אני רוצה להיות קצת יותר מלאה (כן, למרות שיש לי נטייה להפרעות אכילה)
5-6, לא חושבת שהייתי כזה נעלבת.
בקטנה. שמנה זה לא רע.
אנונימי