6 תשובות
עם, כי בלי זה משעמם?
עם ריבה כי זה נותן יותר טעם וזה יותר טעים
בלי ריבה, כי החלק הכי טעים זה הבצק עם אבקת סוכר
עם, זה כמו לאכול לחם רגיל מתוק.
עם ריבה יותר מתוק וטעים
עם ריבה יותר מתוק וטעים
בלי סופגנייה ובלי ריבה :)
בלי ריבה, זה עושה אותה סמושית כזאת. גם בלי אבקת סוכר איכ
באותו הנושא: