7 תשובות
תשאל את המורה
זה תלוי גם בהתנהגות...
שואל השאלה:
התנהגות זה תלמידאות ואני מתנהגת טוב..
התנהגות זה תלמידאות ואני מתנהגת טוב..
אנונימי
מיתר זאת את? o_o
אנונימית
הממוצע שלך רק במבחנים לא כולל הבוחן זה 81
נראלי שעם הבוחן תקבלי 85 ככה
ועם התלמידות 90 או 90 ומשהו
נראלי שעם הבוחן תקבלי 85 ככה
ועם התלמידות 90 או 90 ומשהו
אם תגידי מה האחוזים אולי נדע יותר טוב? 0.0
נראלי 85-90
באותו הנושא: