12 תשובות
איך אתה מצליח לשים הגבלה איךך
סביר ביותר אבל עדיין לא בריא :/
סביר ביותר אבל עדיין לא בריא :/
סביר מבחינת מה? בריאות? רעב?
שואל השאלה:
בריאות
בריאות
אנונימי
4-3 זה המקסימום שאני נותנת לעצמי לאכול כי נראלי אחרי ה3 אני מרגישה כאילו אני הולכת להיתפוצץ עם אכלתי לפני זה אוכל רגיל
אנונימית
אני יכולה לאכול יותר
גם אני יכול לאכול 20
אבל השאלה זה כמה ההגבלה
וזה די הרבה
אבל השאלה זה כמה ההגבלה
וזה די הרבה
מזל שאני לא אוהב קרמבואים
אמ זה הרבה, אני אוכלת מקסימום של המקסימום 2 ביום וגם לא כל יום, תכאב לך הבטן בסוף
3?מלא סוכר..לא מדבר כל הקלוריות כי מהבחינה הזאת זה באמת סביר 3 קרמבואים זה 300 קלוריות שזה עוד אחלה אבל הסוכרר
אני אוכלת יותר
זה מלא
זה הרבה
באותו הנושא: