5 תשובות
אם אתה יודע איך זה עובד, איזה סיבה יש לך לא להאמין?
לא אמרתי בשום שלב שהם שקרנים, רק שלרוב הוא ימצא אנשים מדברים שטויות, לא משקרים, סתם שטויות
מה יש לא להאמין לאנשים שמספרים את החוויות *האישיות* שלהם ועל הדברים *שהם* ראו?
אסיד לא "משפר" את הפעילות המוחית אבל למי שיודע לעבור איתו (ועם התודעה) הוא בהחלט מרחיב תודעה לזמן מסוים

אנונימית לקרוא לסקטור שלם של אנשים שקרנים רק כי את לא יודעת איך החומר הזה או המוח שלך עובדים - זה לא רציני :)
אל תאמין לשטויות באינטרנט, רוב הזמן רוב המוח שלך עובד ואחיד בהחלט לא משפר את הפעילות המוחית. אל תאמין למה שאנשים אומרים שהם ראו כשהם היו על סמי הזיה.
באותו הנושא: