8 תשובות
רק כשהוא ליד קבוצת אנבאיי
אנונימי
כן כשאתה ליד מישהו שגבוהה יותר ואתה רגיל להיות הכי גבוהה זה תחושה מבאסת אחושרמוטה
לא מגלה
כם
כן
הגיוני, אבל באמת שאין לו סיבה לזה, זה גובה גבוה וממש ממש יפה ומושך לגבר
הגיוני, יש הרבה אנשים מפונקים בעולם שלא יכולים להגיד תודה על זה שהם מטר 1.85
עכשיו ברצינות אני 1.61-2 ולא התלוננתי, קח אחריות.
שואל השאלה:
אני מניח שעוד לא סיימת לגבוה מפני שאתה בן 15
אנונימי