5 תשובות
היי אני גם בכיתה י
לפי מה שהבנתי יש שנה הבאה בגרויות, והן מתחלקות לשלוש רמות
e f g
שאלון e הקל ביותר וכך הלאה.. במהלך השנה יתנו לכם אנסינים בתור מבחן ברמה הזאת ולאט לאט יתקדמו איתכם, בסופו של דבר בבגרות השאלונים האלה באמת יהיו והם יכנסו לכם לתעודת בגרות
לפי מה שהבנתי יש שנה הבאה בגרויות, והן מתחלקות לשלוש רמות
e f g
שאלון e הקל ביותר וכך הלאה.. במהלך השנה יתנו לכם אנסינים בתור מבחן ברמה הזאת ולאט לאט יתקדמו איתכם, בסופו של דבר בבגרות השאלונים האלה באמת יהיו והם יכנסו לכם לתעודת בגרות
שואל השאלה:
תודה רבה!! אז השנה אין אף בגרות גם לא בספרות אנגלית?
תודה רבה!! אז השנה אין אף בגרות גם לא בספרות אנגלית?
אנונימית
תקשיבי יסבירו לכם באמת שנה הבאה
אין בגרות בכיתה י
שואל השאלה:
האמת לצערי לא כל כך מסבירים..
אז בעצם איך השנה הזאת משפיעה לבגרות אם בכלל? ובאנגלית יש הערכה חלופית?
האמת לצערי לא כל כך מסבירים..
אז בעצם איך השנה הזאת משפיעה לבגרות אם בכלל? ובאנגלית יש הערכה חלופית?
אנונימית
באותו הנושא: