9 תשובות
אה?
טוב
יש מעבר אם מחפשים וחוץ מזה אמונה זה נוצר מתוך צורך מסויים אז...
אין משהו מעבר, אבל חשוב לציין לא גזענית
יש משנו מעבר, תפסיקי לחשוב שאת מעל האנושות וכזאת חכמה ופשוט מקור החוכמה בעולם
אני אפילו לא מאמינה ביהדות אבל חלאס
אני אפילו לא מאמינה ביהדות אבל חלאס
מדוע את טוענת שהיהדות היא גזענית והומופובית? על סמך מה את קובעת את זה? בגלל שחלק מהמשתמשים פה באתר כך בחרו לפרש אותה אז זה אומר שהיא כזאת? ממש ממש לא, היא בכלל לא כזאת.
אנונימי
לא, היא בעיקר 2 אלה.
אנונימית
אנונימי, לקדש ספר שבו כתוב שאתה גזע עליון זו גזענות. הומופוביה זה מאוד ברור - לסקול גברים ששכבו עם גברים. מדהים שאתם מתכחשים לעקרונות שהספר שלכם מקדש.
אנונימית
אם את קוראת הומופוביה לזה שהתורה אוסרת להם לשכב ביחד אז את צודקת אבל היא לא אומרת לשנוא אותם ההפך ואהבת לרעך כמוך זה אנחנו לומדים מהתורה וזה כולל גם את הלהט"בים ואני מאמין שיש לה סיבה למה היא אוסרת להם לשכב שיכול להיות שאם היינו יודעים את הסיבה אז היינו מסכימים איתה אבל כל עוד ואנחנו לא יודעים את הסיבה שלה אין שחר או הגיון להתנגדות שלנו כלפיה
אנונימי
באותו הנושא: