47 תשובות
אם זה מה שבא לך אז תעשה את זה (למרות שאני נגד)
לא
באיסלם יש גם הומופוביה מה אתה רוצה
תעשה מה שבא לך, אבל גם באיסלאם יש הומופוביה וגזענות אז זה לא יעזור לך כל כך
אני חושבת שכדאי לך לחשוב על זה הרבה לפני שתעשה את זה, זה צעד מאוד גדול
אנונימית
שואל השאלה:
בארה"ב יש הרבה יותר כבוד למוסלמים מאשר ליהודים. שם רוב היהודים מבינים שזו דת נוראית ויש יותר קבלה עכשיו עם ביידן כלפי שחורים, להטבים, מהגרים וכ
אנונימי
אתה יודע גזענות והומופוביה יכול להיות גם באיסלאם אין קשר לדת אבל אם אתה רוצה להצאסלם תהנה מה אני אגיד לך
צודק דודידון^^
אם אתה חושב שיש הומופוביה וגזענות ביהדות..אז תדע שזה לא נכון
בארצות הברית יש גזענות מטורפת למוסלמים. ברמה שאתה לא מבין.
אם אתה רוצה תתאסלם אבל איסלאם זאת דת הומופובית לא פחות מיהדות
גם שוביניסטית.
אנונימית
איסלאם הרבה יותר שוביניסטית מהיהדות. לפי היהדות אסור לגייז לשכב ולפי האיסלאם אסור להיות הומו
אם כבר תתנצרי זה יהדות לייט
תעשה מה שאתה רוצה
שתדע כדי להתאסלם צריך רק להגיד 3 משפטים
אבל אני אישית חושב שיותר כדאי להיות אתאיסט ואז אם מישהו שואל אותך איזה דת אתה תגיד שאתה לא מאמין בכלום
חחח אתה רוצה להתאסלם כי יש הומופוביה וגזענות ביהדות? אירוני
לול אצל המוסלמים יש לא פחות הומופוביה וגזענות
להפך
אפילו יותר

יש להם אשכרה את מצוות הג'יהאד שבמילים אחרות זה די אומר להרוג בתור מצווה את כל מי שלא מאמין בדת שלהם

אבל סבבה אחי אם אתה רוצה להדרדר עוד יותר בכיף שיהיה לך


נראה לי שזה ספאם בכלל מה זו השטות הזו
נמאס לך מההומופוביה והגזענות שיש ביהדות אז אתה מתאסלם???
חחח
נסיון דפוק ועצוב להגיע לחמות
זה כבר נהיה עצוב
איך שהאתר נהיה מוספאם
גם המוסלמים הומופובים
זה לא עובד ככה.

צריך לדבוק באמת האלוקית בין אם זה מוצא לן בעינך, ובין אם זה לא.

דבר שני, חושב שגם בדתות אחרות יש מיאוס במשכב זכור.

אז מה הרווחת בזה?
אנונימי
מישהו רוצה להגיד לה מה הולך בערב הסעודית ואיראן? מאמי הורפים שם להומואים את הראש. רוצה להתאסלם לכי תתאסלמי אחרי שבוע את חוזרת בשביל להתגייר חזרה.אגב ביהדות אסור פשוט לעשות משכב זכר, לא על איסור הומואים. לכי תהיה אחת מהם, בהצלחה עם הבעל.
באיסלאם גם יש הומופוביה, אבל תהנה.
אני לא מכיר את התרבות שלהם, אבל אני יודע שהם שונאים שחורים.
אנונימי
חחח אתה רציני?
האיסלם יש הרבה יותר הומופוביה מהיהדות
ולמה שתרצה להתאסלם?
לא עדיף לך להיות חילוני וזהו?
אנונימי
מה? מותר לך אבל זה לא בשנייה שנמאס לך אתה מחליט לחזור ליהדות.. אתה בטוח שאתה רוצה?
אתה לא עושה טובה לאף אחד. להיות יהודי זו זכות ולא כל אחד מקבל אותה. אני גאה שאני יהודייה:))
דרך אגב, גזענות והומופוביה יש בכל מקום לא קשור לדת....
בכל מקום יש גזענות והומופוביה, השאלה באיזה מידה.
לברוח מזה- לא יעשה לך טוב, וזה לא אומר שפתרת את זה, אני יכולה לומר שיש שנאה נגד הקהילה הגאה בתרבות האיסלאם לפי מה שראיתי מסדרות, החוכמה להישאר ולהתמודד עם המציאות,
זה שהיהדות לא מעניינת אותך והתרבות האסלאם כן לא אומר שאתה צריך להתאסלם, תנסה ללמוד על השורשים שלך, על העבר של המשפחה שלך, דברים אלו יכולים לעזור לך מאוד, אני אוהבת לראות סרטים על דאעש למה הם עושים מה שהם עושים וזה לא אומר שאני רוצה להתאסלם חס וחלילה!!! אני גאה מאיפה שאני באה ומודה כל יום על זה שאני יהודיה, ושוב- לברוח מהיהדות לא אומר שבמקום שתלך אליו לא יהיה גזענות והומופוביה , החוכמה להתמודד עם זה ולהילחם נגד זה בשביל להפוך את העולם שלנו לטוב יותר, בהצלחה!
אתה כנראה לא מודע
אצל המוסלמים גבר יכול לומר שהוא הומו ויהרגו אותו במקום
אני אישית מכירה אחד כזה שמסתיר את זה מכל הכפר שלו והוא מסכן באמת, הוא אמר לי אשכרה אם הם ידעו הם יהרגו אותי .
אנונימית
תתאסלם למה לא, הבעיה היחידה היא שאני די בטוח שהבעיות שאמרת לא נפתרות כמעט בשום דת. (הומוםוביה וגזנענות)
לא לדעתי האיסלאם יותר גרועה היהדות יותר טובה אם כבר אני בדיוק רואה את הסדרה בזהות בדויה של צבי יחזקאלי כבר פעם שנייה האיסלאם זאת דת אלימה והרסנית המעמד של הנשים באיסלאם הוא מאוד נמוך לעומת זאת המעמד של האישה ביהדות גבוה מאוד חוץ מזה האיסלאם מועתקת מהיהדות רק שהפכו אותה לדת קיצונית ואלימה יותר
שואל השאלה:
התגובות פה רק מוכיחות לי כמה דעות קדומות יש אצל הישראלים ולא פלא ששונאים את ישראל בעולם. כאילו כל המוסלמים מחבלים והיהודים כאלה צדיקים, כולם פה מושפעים מטראמפ
אנונימי
שואל השאלה:
אם היהדות דת כל כך "נפלאה" בארצות הברית היהודים לא היו מתרחקים ממנה כמו מאש... לא פלא שכל היהודים כמעט מצביעים לביידן
אנונימי
זה שהם דפוקים זה לא אומר
אנונימית
זה שיש יהודים שלא יודעים להעריך את יהדותם - זה בהם, לא ביהדות עצמה. רוצה לחלוק על אלוקים?
אנונימי
אמ תאמת שהכל גזעני יותר באיסלאם אבל משתגיד
כאילו חבל
אבל תעשה מה שבא לך
מקסימום תשנה את דעתך (לא שאכפת לי תעשה מה שטוב לך)
אנונימית
מה שחרב חדה אמר שם למעלה
אין הומופוביה ביהדות
חוץ מהאנשים שלא הבינו את הקטע של משכב זכר אבל הם לא מייצגים את רב היהודים ממש לא
אז כאילו גם לא זכור לי שיש גזענות בכללי?
איך זה יעזור לך להתאסלם? הכל יותר קשה ויותר גזעני אפילו... כאילו ממש לא אין לי בעיות עם מוסלמים !! חשוב לי להבהיר
אבל נולדת יהודי וחבל
אתה נבחרת תגיד תודה, לא כל אחד זוכה בזה
זה די דפוק no offense
חחחח אבל תכלס, לפי היהדות אי אפשר להתאסלם
^ חחחnחחח גדול
את מזלזלת כאילו ? לא הבנתי אבל באמת לפי היהדות יהודי תמיד נשאר יהודי
מה לא אני לא מזלזלת
רק אומרת שזה אחלה תשובה לול
חחnnחח ממש עיצבנה אותך השאלה. הר
אע? לא אני רגועה לגמריי :|
סתם אני לא עצבנית פשוט חושבת שהשאלה מטומטמת זה הכל חחח
אז הפתרון שלך נגד ההומופוביה והגזענות לעבור לדת שזורקת הומואים מהגגות וקוראים לכושים עבדים?
חחח אני מניח ששואל השאלה ירד מהרעיון
אני מתכוון לרעיון של לעשות טקס שיקרי ללא משמעות באמת ;))
אתה אומר דברים כל כך לא קשורים לאנשים פה, זה שהם בעד היהדות, לא אומר שהדעה שלהם חשוכה וזה שהיהודים שבארצות הברית מצביעים לביידן לא אומר כלום, הם מצביעים למי שהם מאמינים שיעשה טוב למדינה שלהם!!!!!!!