4 תשובות
אני אלך. אם כל הכבוד זה אישה זרה. אני לא יסחוב אותה הביתה..
שמה אותה באורז
כלום שתסבול אני גם חצי מהזמן רועדת מקור
שואל השאלה:
חחח אני בהלם שלא חירטטתם כל הכבוד
אנונימית