6 תשובות
תודה רבה:)
תודה רבה
תרשמי ככה
תודה רבה ואם יש לו גם מבחן אז תודה רבה גם לך!
תודה רבה(:
ואם הוא מהכיתה שלך אז "תודהה גם לךך"
ואם הוא מהכיתה שלך אז "תודהה גם לךך"
תודה
באותו הנושא: