11 תשובות
"היי"
היי
היי
היי ?
ואז בטח הוא ישאל שאלה ואני אענה
וככה זה ממשיך ועם הוא לא שואל אני אשאל מה נשמע
ואז בטח הוא ישאל שאלה ואני אענה
וככה זה ממשיך ועם הוא לא שואל אני אשאל מה נשמע
היי מה נשמע?
לפעמים עונה לפעמים מסננת, תלוי אם בא לי להתכתב. אם כן אני חושבת שאני אענה "היי, מה קורה?"
היי, אולי גם היי מה קורה :)
אם זה מסטיפס אז: היי.
(את יכולה לחכות קצת במידה והוא רוצה לרשום עוד משהו).
ואז: מאיזה שאלה אתה?
(את יכולה לחכות קצת במידה והוא רוצה לרשום עוד משהו).
ואז: מאיזה שאלה אתה?
היי ואז הוא שואל מה קורה?
אני עונה לו שהכול טוב
ואז שואלת מה איתך?
הוא עונה
ואז מגיע לפואנטה
אני עונה לו שהכול טוב
ואז שואלת מה איתך?
הוא עונה
ואז מגיע לפואנטה