4 תשובות
זה בסדר פדוט תכתבי 1.077
שואל השאלה:
מצאתי את הטעות שלי עשיתי גבול תחתון פחות גבול עליון במקום גבול עליון פחות גבול תחתון בגלל זה יצא מינוס, אבל תודה
אנונימית
אני מאוכזב ממך
שואל השאלה:
זה בסדר אני גם מאוכזבת מעצמי (;
אנונימית
באותו הנושא: