4 תשובות
זה בסדר פדוט תכתבי 1.077
שואל השאלה:
מצאתי את הטעות שלי עשיתי גבול תחתון פחות גבול עליון במקום גבול עליון פחות גבול תחתון בגלל זה יצא מינוס, אבל תודה
מצאתי את הטעות שלי עשיתי גבול תחתון פחות גבול עליון במקום גבול עליון פחות גבול תחתון בגלל זה יצא מינוס, אבל תודה
אנונימית
אני מאוכזב ממך
שואל השאלה:
זה בסדר אני גם מאוכזבת מעצמי (;
זה בסדר אני גם מאוכזבת מעצמי (;
אנונימית
באותו הנושא: