12 תשובות
כן
גם אני ככה זה תרפי
זה יותר ממרגיע
וואי כן... במיוחד בהתקפי חרדה
לא
האמת שאני לא אוהבת מוזיקה
האמת שאני לא אוהבת מוזיקה
כן ברור
מוזיקה זה כל החיים שלי
מוזיקה זה כל החיים שלי
כן
כן, זה ממש מרגיע
זה גם מרכז אותי כשאני לומדת או עושה בערך הכל
זה גם מרכז אותי כשאני לומדת או עושה בערך הכל
בלי מוזיקה אני לא קמה בבוקר
שואל השאלה:
אני מרגישה שאני לא יכולה בלי זה
אני מרגישה שאני לא יכולה בלי זה
אנונימית
אני עושה הכל פשוט עם מוזיקה..
אין דבר כזה בלי מוזיקה, חיי בלי מוזיקה אינם חיים!
אין דבר כזה בלי מוזיקה, חיי בלי מוזיקה אינם חיים!
באותו הנושא: