5 תשובות
נראלי שכן.
אני לא רופאה
אני לא רופאה
כן אבל לפחות תאכלי סלט או איזה פרי
דברים בריאים
דברים בריאים
לא.
כשיש וירוס לא אוכלים. זה מחליש את הוירוס ואז הוא יוצא או פשוט מת כי אין לו מאיפה למשוך אנרגיה
כשיש וירוס לא אוכלים. זה מחליש את הוירוס ואז הוא יוצא או פשוט מת כי אין לו מאיפה למשוך אנרגיה
אנונימי
כן, אבל מומלץ לך לאכול יותר ככה שלגוף שלך יהיה אנרגטי וחזק והמערכת החיסונית תעיף את הוירוס לעזאזל. תרגישי טוב אהובה :)
באותו הנושא: