5 תשובות
נראלי שכן.
אני לא רופאה
כן אבל לפחות תאכלי סלט או איזה פרי
דברים בריאים
לא.
כשיש וירוס לא אוכלים. זה מחליש את הוירוס ואז הוא יוצא או פשוט מת כי אין לו מאיפה למשוך אנרגיה
אנונימי
כן, אבל מומלץ לך לאכול יותר ככה שלגוף שלך יהיה אנרגטי וחזק והמערכת החיסונית תעיף את הוירוס לעזאזל. תרגישי טוב אהובה :)