6 תשובות
קליפורניה
אנונימית
הייתי עובר לאמזונאס, יש שם מינים מעניינים של חיות ששווה לחקור, אבל בסופו של דבר הייתי רוצה לגדל את הילדים שלי בארץ אז הייתי חוזר.
נשארת בארץ:)
לגבי עיר.. אולי עוברת לצפון אבל לא קבוע
אני הייתי נשארת בעיר שלי
דימונה עיר האורות אחלה עיר שבעולם
ישראל או שנשאר
או:
עובר ל-שוויץ